Friday, February 4, 2011

perihal keluarga

sungguh indah hari ini jika keluarga dijadikan penyeri kehidupan. so, hari ni dengan bangga lagi takburnya aku nk cakap yang aku sungguh ceria.. bersama dengan family aku hari ni, melakukan aktiviti pelbagai menjadikan hari aku seungguh ceria.. tiada yang pernah seceria sebegini even ble aku bersama kawan. jadi, ape yang best sngat aku smpai aku leh cakap macam uh? hehe.. stndard ar, rahsia la.. mana leh gtaw. biar la aku ngan family aku. hehe.. jgn marah yeaaa.... hehe.. so actually hari ni aku men badminton kat rawang. ngan family aku. so actually nie rutin family aku tiap2 hujung weekend. badminton!! standard men kat pj tapi kali ni nak berubah angin plak. nak merasa angin kat rawang. perghhhh, besar sioot court dia. ada 20 kesemuanya.. serghonok gak la.. coz besarkan. so actually kitaorang tempah dua court. anak2 buah aku, alamak.. sungguh menghanginkan badan aku. ngah seronok2 men, leh lak dorang bantai lalu kat bontot aku.. haha.. comei sungguh.. berguling2 la dorang.. ahahaha... kanak2 akan sentiasa menceriakan hari kita btol x? keletah dorang pasti akan mencuit hati setiap manusia. bestnya dapat jadi kanak2. hehe.. ok la, nak berangan jadi kanak2 jap.. chaw....



love, peace,
akim seth

No comments:

Post a Comment