Monday, January 24, 2011

permulaan

setiap permulaan pasti ada penghujungya. samada ianya baek atau tidak, terpulang pada seseorang individu itu. husnul khatimah! pengakhiran yang baek. jadi, u decide.. nak jadi husnul khatimah atau nak jadi setan. so, ape yg aku membebel skunk nie? hehe... ape yg aku citerkan kat sini kebanyakannya pasti ada kaitan dengan kehidupan aku.. so, pengakhiran adalah temanya!. semua orang pasti xnak sesuatu perkara yg baek untuk berakhir. begitu juga dgn aku, xmahu yang baek itu berakhir, tapi kadang kala ape yg kita inginkan, mahukan tidak semestinya akan menjadi perkara yang terbaek untuk kita. klu sebelum nie aku bercerita pasal perihal persahabatan kini aku nak berkongsi perihal drpd permasalahan boleh menilai nilai sesuatu.. drpd situ anda akan lihat dimana kedudukan seorang sahabat dalam kehidupan anda.. secara pokoknya, biarkan diri anda merasai sendiri dan akan sendiri akan menentukan. jadi, tiada cerita yang aku mahu kongsikan dan tiada kisah hidup aku yang aku mahu ceritakan.. almaklumlah, ada spy der!!! haha.. manusia yang tersenyum atas kesengsaraan orang lain adalah manusia yang CELAKA... hehe.. so!!!!!

love and peace,
akim seth

renung2kan dan selamat memikir,
biar jadi pemikir jgn jadi memikir

No comments:

Post a Comment