Monday, January 18, 2010

love is sux...

arghhhh..
sem baru da lama start, tapi aku mcam takde mood lagi.. tapi nak wat camne?? idup mesti diteruskan.. chaiyok3..
so, topik aku hari ni LOVE@dalam bahasa melayunye CINTA.. C.I.N.T.A.. ape itu cinta sebenarnya??cbe u guys tgk movie "ketika cinta bertasbih", pengarah mendefinisikan cinta dalam pelbagai bentuk.. tapi setuju atau tak itu adalah CINTA,
ok, soklan cepuk emas.. apekah CINTA dalam konteks idup anda?? hurmmm..(pikir2 kan lah k??)... bagi aku, cinta adalah satu perasaan yang sangat abstrak, tak dapat dilihat, dipegang n hanya dapat dirasa. bila bercinta semuanya kelihatan indah.. terasa di awang-awangan.. bak kata filem titanic u jump i jump.. BUTOH!! haha.. nak mati, pi mati sorang2.. hehe.. tapi itulah kenyataannya.. cinta membuat idup kita serba lengkap.. serba indah n serba memukaukan.. aku sendiri merasainya... lama aku menanti cinta yang sebegini n akhirnya aku memilikinya juga.. tapi cinta yng aku anggapkan suci n murni ni hanya sekadar ayat PUKIMAK yang langsung tidak membawa apa2 daripada pelbagai maksud yang diutarakan.. ape cinta?? kasih sayang?? dua individu?? persetan itu semua.. setelah aku jujur dengan sehabis baik, menyanyangi ko lebih dari aku menyanyangi diri aku sendiri aku mcam nie ko balas??? babi anjing.. aku memang buta, aku memang bodoh.. mempercayai ko. aku anggap ko baek, ko jujur dalam hubungan kita.. tapi ini yang aku dapat?? SUMPAH itu ini.. tapi itu semua hanya perkataan.. tak penah ko nak kotakan.. satu je la aku nak cakap.. klu ada ape2 terjadi kat ko, itu bukan salah aku.. salahkan diri ko.. perjanjian kita bukan melibatkan kita berdua tapi yang Maha Esa menjadi saksi segala2nya.. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... aku tension.. u guys.. pleaseee.. do not let urself be blind by LOVE.. coz 4me love is SUXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.....

1 comment:

  1. jap3... terbaek...
    mcm lecturer pon ade... subjek baru nh...
    course insurance ade blaja eh???
    hahahhaha...

    ReplyDelete