Monday, September 14, 2009

pose ke tak bro???

arini da masuk ke 25 umat islam berpuase.
mksdnya da 15 hari je aku pose.
hehehe...
so tgh hari tadi pas kelas law,
aku cepat2 ceragas bla n
berbekalkan nouvo s warna merah
aku memecut 100km/h(standard bwk 60km/h je)
hehehe...
stibenya je di umah sewa,
aku pun pe lagi pasang dapur gas n ditgn aku trdpat
megi yang betol2 sedap iaitu MAGGI SEDAAP..
sdg asyik masak nie tetibe member aku kuwe n syed kol..
ini perbualan kami berdua:

kuwe: bro, ada mana?
aku: kat umah nie. asal bro??
kuwe: ko pose tak??
aku: hehehehe... biasaq ar, datang bulan.. hahahahaha..
kuwe: haha.. baek! jom g pangkalan??
aku: pangkalan? ada ape??
kuwe: macam2 bro.. jualan nasi lemak terbuka.
aku: wah. baek. jom ceragas.

tepat 12.30 kete satria warna merah berada tempat di depan umah aku..
blurp...
yg selanjutnya hehehe...
pikir sendiri la yea..
peace out..



No comments:

Post a Comment